Trust or dont trust.

Things you Said, things you did.. To be able to trust does no longer excist. Att öppna sig å lite på någon, varför? Nej tack inte igen.. Det värsta av allt var att du träffade alla mina ömma punkter, jag flippade ur totalt men efteråt kändes de bra. Något jag aldrig mer kommer göra igen. Förlorat något som jag hoppades på, en person som betyder mkt för mig, som jag kände att shit jag kan verkligen vara mig själv här, jag mår bra, är glad å allting. Planerade att man skulle åkt dit i sommar, men de finns nog inte längre på min karta. Nu är de jag å min dotter som gäller. Bara vi, skapa vårat liv å vårat hem. Bygga upp allt de som rasat. Få känna mig hel, komplett.. Igår brast de mesta, tårar som rann hela dagen å även framför barnen. Vart tog den starka Jessica vägen? Försvann hon helt lr vad händer?? Kan inte, vill inte, får inte. Nu är de slut på detta, jag klarar mig själv å gör som jag vill. Mitt liv bara mitt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0