Trött

Trött å åter trött...
Vad är meningen med allt egentligen? Vet att man ska se positivt å framåt å de gör jag för det mesta,
men ibland så faller man tillbaka å undrar varför man är kvar?! Så trött på folk som säger att dom finns
men sen när de väl gäller så finns dom inte ändå.. Varför ens då kalla sig en vän?! Jag klarar mig mkt mkt 
bättre utan er, å behöver inte att ni ska lägga er i vad jag gör med mitt liv..
 
Mina val å mina beslut, kan ni inte ta de så stick för helvete....
 
Mina sanna vänner kan jag räkna upp på en hand, å jag är jävligt STOLT över det.. 
Känslor som går upp å ner hela tiden, tårar som rinner, ett humör som tyvärr går ut över de mesta..
Önskar att man slapp allt detta så man åtminstone kan vara glad ett tag å få känna sig som en 
människa igen, lr som den roliga,spralliga å sociala tjej jag egentligen är...
Vill bort från allt detta å landa på mina fötter å bygga upp mitt liv på nytt..
Upp till sthlm å få umgås med fina fru.. Känna att jag är behövd å att någon tar mig för den jag är
ingen som klankar ner på mig lr tycker att man är jobbig när man pratar om sina problem..
Vad har man annars vänner till?! Eller rättare sagt vad har man annars sanna vänner till??
Min fru har funnits där i alla år å stöttat mig i allting..
Har även mina andra älskade vänner här nere å ni är guld värda hela högen..
 
Men ändå fattas något!! Vad det är vet jag inte till 100% men de kommer jag nog på tillslut..
Sakna dig gör så ont, vill vara med dig dag som natt, känna din närhet, känna dig krama 
mig så hårt å mysigt som bara du kan precis som att du aldrig kommer släppa taget om mig.
 
You and I
Always enemies
That's for sure the tide is high
And we're searching for directions
You and I

You and I
Struggling hard to breathe
I hate you and you hate me
Always longing for satisfaction
You and I

Still alive, lonely hearts beating,
Out the soul with the lies
Silence calls when we cry
Will it open up our eyes?

You and I
Counter everyone friction won but now we're sad
Still we're hoping for consolation
You and I

You and I
We will live on, live on 'til we die
Is there any comprehension for you and I?

Still alive, lonely hearts beating,
Out the soul with the lies
Silence calls when we cry
You and I
Still alive, lonely hearts beating,
Out the soul with the lies
Silence calls as we die
Will it open up our eyes?
[x2]
.
 Ja detta var väll allt för just nu iaf ...
 
PnL Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0