Tkr om å saknar

Saknaden är jävulsk :/ hur ska man någonsin komma över den? Bröt ihop efter att man lämnade noomi på dagis... Jävla skit säger jag bara, vill inte, kan inte, får inte.. 
Hatar att jag älskar dig å älskar att jag hatar dig.. Varför kunde jag bara inte fortsätta vara arg på dig? Varför börja känna så mkt igen, jag ville inte. Allt var lättare när ilskan kom så fort jag tänkte på dig. Men nej nu ska man känna kärlek å en jävla stor saknad som aldrig kommer släppa.. Ta bort de, allting nu på en gång.. Att allt fuckar sig hemma å en massa annat gör ju knappast min sits mkt lättare. 
Fick igår ett samtal av min älskade vän, när jag lyssnade på henne så kände jag bara att vad fan gnäller jag om egentligen, hon har de mkt värre å svårare än mig!!! Lovar dig gumman att jag ska komma upp snart å jag ska hjälpa dig så mkt jag bara kan.. 
 
over and out for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0