Tisdagen mitt i livet

Dagen började med att lämna lillan på dagis, idag cyklade hon dit :) gladare tjej fick man minsann leta efter. Tränade medans hon var iväg å fixade lite andra saker, syndade även med lite glass ikväll haha ;) de får man väll göra ibland. Kvällen slutade med en massa bråk :/ då noomi tjurade å vägrade sova. Kände mig som världens sämsta mamma för att jag behövde skälla på henne, blev arg å ledsen vilket jag verkligen inte vill bli på henne. Min älskade lilla dotter, vad vore jag utan henne, absolut ingenting.. Har fortfarande dåligt samvete över alla bråken ikväll :/ hoppas de släpper så jag kan sova lite inatt. 
 
Imorgon blir de träning igen å förhoppningsvis sola om de blir fint väder. Hoppas hoppas haha. Vill åka till Sthlm nu, umgås med mina fina där uppe.. Saknar så mycket att jag håller på att bli galen för fan.. Komma upp dit å slappna av, bara vara å må så sjukt bra. Nehe nu blir de kolla film en stund till innan man ska sova.. 
 
you put a smile on My face every day ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0