Suger

Halva dagen har jag spenderat med barnen, bakat och busat.. Även kört en timmes träning å mer lär de bli ikväll.. Känner mig inte på humör för något idag egentligen, trött på att alltid jag ska höra av mig.. Varför kan inte andra lägga manken till å ta kontakt? Fattar inte hur en del tänker allvarligt talat, vad fan de hänger ju inte bara på en person hela tiden.. 
 
Men men jag pissar snart på er å skiter i vilket, är de så ni vill ha de så ska ni få de oxå.. Känner mig otillräcklig som människa, mamma, å vän.. Inget jag gör duger, får bara skit tillbaka.. 
Skönt att man ska tillbaka till Växjö på måndag igen så man kan vara själv lite å få tänka i lugn å ro. Tack min fina Bettan för att du ställer upp så mycket på mig. Du är guld värd ❤ mitt.. 
 
Nähä nu blir de å slappa lite innan tösen ska sova å jag ska ta en timmes träning till.. 
 
I like you soo much ❤

Kommentarer
Postat av: johanna

säger det samma. varför hänger det på en person hela tiden. tillslut orka man inte mera:(

Svar: nä de gör man verkligen inte
jessan

2013-05-10 @ 13:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0