Hatar känslan

Dagen började alldeles utmärkt, möte på morgonen med min psykolog.. Å ja jag går hos en och det hjälper, mer än vad man tror.. Efter det så fick jag trevligt besök av en rätt så ny vän :) drack kaffe å pratade en massa.. Hämtade lillan på dagis, varit ute å lekt en stund med grannarna å sen ner till linnea å hälsade på henne på jobbet.. 
 
Sen pang en jävla magkänsla som säger att något är fel, men vet inte vad.. Varför kan man bara inte stänga av den som jag kan göra med andra dåliga känslor?? Vill inte känna så, kan inte känna lr visa att jag egentligen innerst inne är så jävla svag å rent ut sagt fuckt up.. Ja jag vet man ska släppa ut allt å visa att man är ledsen, men de är inte jag.. Vill bort bara så långt bort där jag vet att jag mår bra å kan känna mig hel på ett helt annat sätt. Ta mig härifrån ett tag, låt mig få leva lite, få skratta å flippa ur totalt.. 
 
Saknar alla mina fina ❤ å min älskade dotter du är mitt allt. Vad hade jag gjort utan dig? Inte suttit här iaf, de kan jag inte tänka mig. Så på de viset kan jag säga att han som gav mig min oslipade diamant, jag älskar dig för det. Du gav mig de finaste man kan få här i livet. 
 
Nä nu ska jag inte skriva mer idag, finns en dag imorgon med å hoppas den blir bättre. 
 
Saknar dig så de gör ont, så jävla ont..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0