Mitt i livet

Mitt i livet...
 
Ja vad ska man säga, känslor som snurrar å tårar som rinner var och varannan dag..
Förlorade min älskade pappa den 23e januari 2013.
Är något av de jobbigaste jag vart med om, känslor kring detta är mest ilska å förstörelse..
Vad ska man känna?? Jag vet faktiskt inte och ska jag vara ärlig så vill jag inte känna något
vill inte behöva sakna honom och inte tänka. Håller allt inom mig ist å då känns de bättre.
Eller iaf ett tag tills man tillslut flippar över å allting kommer ut..
Fick en flipp för ett tag sen, å de var väldigt jobbigt å mkt som kom ut
å så vill jag inte känna igen.. 
 
Inte nog med detta så ska jag ha egen lägenhet, separerar från min sambo..
Vilket oxå är väldigt jobbigt och mkt känslor men just nu är dettta det bästa för mig..
Man vet ju aldrig vad som händer i framtiden, men jag känner att jag måste landa på 
mina egna fötter å få ihop mig själv innan jag kan vara med någon på det viset..
Som tur är så har jag mina vänner, både dåliga och bra..
Dom bästa finns för mig hela tiden å stöttat mig otroligt mkt i allt detta, speciellt min älskade
michaela som fanns här under tiden när min pappa gick bort.. Så tack min fina å underbara för att
du stått ut med mitt gnällande, mina dåliga dagar, mitt enormt känslosamma humör..
 
Går även till psykologen igen, vilket känns jävligt bra.. Jag behöver någon att prata med som kan se
saker å ting på ett annat sätt å som kan kanske ge mig de råd ingen annan kan..
 
Har även mina älsklingar Samntha å Elena som ställt upp mkt på mig <3 
Finns en till speciell person, som får mig glad å som jag verkligen känner att jag kan lita på 
även om du träffar vissa ömma punkter ibland. Men de kanske bara är bra, inte vet jag..
 
Min familj å mina andra vänner ger mig givetvis oxå mkt stöd å hjälper mig enormt å jag är er evigt
tacksamma för detta.. Utan er hade jag inte klarat alla prövningar jag får och fått i mitt liv..
Finns en som saknas dock, tezan jag älskar dig å fy fan vad jag önskar att du var här hos mig..
Säga till mig att allt blir bra, att du är vid min sida dag som natt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0