Allt å inget

Den där känslan man får, när allt i kroppen kryper..
Vad e de för känsla? Saknad, sorg, ensamhet?
Inte vet jag, jag tkr inte om den iaf..
Börjar gråta som en idiot innan, läste ett gammalt inlägg,
handlade om min fina ängel.. Om du bara visste hur mkt jag saknar dig.
Vet att jag lätt ältar allt detta, men de känns bättre efteråt å hellre älta de än att glömma.
Vill inte glömma, får inte glömma. Du finns alltid i mina tankar..
 
Inget blev bättre när morfar gick bort heller, kändes som att min ork å lust bara rann ut.
Varför kan ni inte stanna kvar, personer som gjort mitt liv så helt under alla år å så putts väck :(
 
 
 
När ditt vildahjärta slutar slå, ska du hata mig innerligt, önska att jag inte fanns...
Visionen av oss i min hand...

Kommentarer
Postat av: Anna Josefsson

Hej mitt namn är Anna jag håller på med ett bloggprojektet för att vissa att vi dugger precis som vi är osavsett om vi är tjocka, smala ,hängbröst, fasta bröst har bristningar och kroppar med ärr från kejsarsnitt m.m. meningen är att få tjejer killar att må bättre i sina egna kroppar och visa alla är vackra på sitt sätt genom att skicka in bilder på sina egna kroppar,

Alla bilder används med tillstånd från personerna på dem. De får inte användas i annat sammanhang eller annat syfte utan explicit tillstånd.

Alla får vara med. Oavsett kön, ålder, storlek eller hur naken man är bekväm med att vara. Med en bild på dig själv, gärna stående i helfigur — du väljer själv hur mycket du vill visa, och vilka siffror du vill ha med, men om du vill ha med t.ex. namn, ålder, längd, vikt och BMI så skickar du med dem. Om du har en mening eller två du vill ha under bilden så skicka det också. Säg till om du vill att ansikte eller tatueringar ska anonymiseras, och säg till om du vill att jag ska stänga av kommentarer på din bild. Om du är under arton år ber jag att du har underkläder på dig. Erigerade penisar publiceras inte. Sen vill jag också att du skickar med en bild där du håller i en papperslapp där det står ditt namn och ordet KROPPSBILD, så jag vet att det faktiskt är du på bilden. (Den kommer jag inte att publicera.)

Kolla gärna in bloggen
http://kroppsbilder.devote.se/

2012-10-25 @ 19:54:16
URL: http://kroppsbilder.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0