- Ledsen å saknad -

Idag pratades de om någon som har miost någon nära vän lr familj. Mina tankar gick direkt till dig min älskade å bäst vän i hela världen ♥ Jag fatta fortfarande inte att du försvann, just nu känns de sjukt jobbigt.. Kanske för att de är s himla nära nu.. Jag älskar dig min ängel å du finns hos mig var dag. ♥♥


Allt är bara tomt, tittar på en massa kort från vår tid ihop å tänker på allt som vi gjort å gåttigenom.. Önskar verkligen att du vore här nu.. Hade behövt dina råd å din axel att gråta ut mot. Finns så mycket inom mig som jag vet att du hade kunnat sitta å lyssna på i flera timmar om de hade behövts. Varför just du?! Den frågan har jag ställt mig sedan allt hände.. jag har gjort mycket som jag ångrar, å de finns en speciell sak.. När vi bråkade som värst bara ett tag innan allting. Natten du försvann så hade vi precis blivit som bästa vänner igen, jag saknar allting de där..

Känns som att jag har förlorat en stor del av mig själv, du var ju den som alltid fanns där.. Jag brukar prata med din mamma och syster :) det känns underbart att dom fortfarande finns här.. Dom hälsade på mig när jag hade fått min lilla Noomi, var otroligt härligt att se dom igen. Men du var inte där, inte till synes iaf men jag hoppas att du satt på ett stort fluffigt vitt moln med dina guldvingar å tittade ner på oss..

I'm forever keeping my Angel lord.. <3<3

Ska inom snar tid åka till din plats å lägga blommor, har inte varit där på jätte länge. Är för svårt för mig, vill bara slänga mig på platsen å aldrig mer släppa dig... Ska lägga alla breven till dig som jag skrivit och även en låt.. Älskar dig Therese...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0