- Känslan -

Ja känslan av ångest å panik kommer krypandes :/
Hatar att känna så, speciellt på kvällen innan man ska sova.
Hoppas att allt kommer bli bra igen, fick åka in akut för ett tag
sedan igen :S känns som att allt bara går emot mig just nu..

Förutom att jag fått börja jobba lite nu igen, de känns ju självklart
toppen ;) men då tänker jag inte på min panik lr ångest..
Får hoppa in som tim: vikarie på dagis i vislanda :D

Min lilla Noomi har fyllt 1år å den känslan e ganska så stor haha,
man hänger inte med alls längre å ja börjar nog känna av min
30års kris tror jag.. Har ju BARA 3år kvar till 30 haha xD

Finns så mkt känslor inom mig som jag bara skulle vilja skrika ut,
men skiter i det å biter ihop istället.. Får hoppas på att jag får svar snart
på vad de kan vara för fel på mig.. Något konstigt är de, de känner jag..

Så det var nog allt för denna gången tror jag..

Skriver lite mera imorrn med så man inte smäller ner allt nu..

XOXO Jessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0