Allting






Nu äntligen har jag kommit tillbaka för att börja skriva igen :)

Ja lite info om hur allt har gått den senaste tiden då kanske,
min ångest är nästan helt borta numera :) har flyttat från hålan
Moheda till en annan liten håla haha ;) Vislanda^^

Jag trivs som fisken i vattnen i Vislanda faktiskt, och barnen med :)
Noomi börjar bli stor tjej nu.. Fyller 1år den 24:e maj <3
Jocke jobbar och står i som vanligt typ hehe..

Jag ska troligtvis gå en frisörutbildning i växjö :D
något som jag velat göra länge och nu äntligen
finns chansen :D

Vet inte vad man ska skriva mer faktiskt, finns så mycket
som hänt och så, men lit svårt och jobbigt att skriva ner
det i en blogg ;)

Men som sagt jag mår bättre nu och de gör alla andra
i familjen också :) <3 Skönt att kunna gå ut och inte
behöva känna att luften försvinner från en..

Ett stort tack till mina vänner och familj för det underbara
stödet och hjälpen jag har fått under den tiden jag mådde
som värst.. Har inte varit lätt alla gånger att kliva ur sängen
och ta sig i kragen.. Nu känns allt bra och att mitt liv ÄNTLIGEN
har kommit tillbaka och är här för att stanna :)

Älskar min familj <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0