-Söndag-




Dagen börjar med att svärmor kommer hit på morgonen :P
Jag ligger å sover,vaknar av att Noomi skrattar haha.

Stiger upp å klär på mig, gör kaffe å käkar frukost^^
sedan beger vi oss till moheda för att hämta Leo hjärtat.
Vidare in till växjö en runda för å handla.

Tog oss en tur ut till jockes farfar Sven :D alltid lika kul
att få träffa honom och barnen tkr de e jätte roligt.
Plus att Sven blir himla glad när barnen är med oxå xD

Sen har vi spenderat rasten av dagen i Björkemon :)
fika ute i solen å en massa trevligt..
Så nu sitter man hemma å försöker komma på vad
fasiken man ska göra imorrn när man är hemma själv
med Noomi hela dagen. Leo ska till dagis och jocke ska
jobba..

Baka lite imorrn kanske :P får se vad som händer å sker.
Snart dags för att gå på barn dop :D lilla Molly ska döpas.
Dags för Noomis kalas snart med ;) min lilla fisa blir ju 1år.
Tiden går alldeles för fort tkr jag..

Jaha vad ska man skriva mera då :O har iaf insett en sak,
att man hade visst inte så många sanna vänner innan..
Dom flesta var nog bara ytliga, de märks nu när man flyttat
å allting.. Tkr de är lite dåligt att dom aldrig kan höra av sig
till mig.. Jag ska höra av mig å jag tkr de e fel, de e ju inte bara
en som ska hålla ihop vänskapen lr?? Nej jag tänker inte krusa mer
iaf, vill dom mig något så kan dom höra av sig.. Inte ens att sms kan
dom slänga iväg å fråga hur man mår!!

Jaja jag skiter i vilket nu, tkr bara de e dålig stil..


XOXO Jessicka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0