Allt som varit..

Jaha det var ju ett tag sedna jag skrev här xD
Vi har nu då fått barn :) en liten flicka ;)
Hon kom den 24/5 - 2010^^ var beräknad till den
18/5 igentligen men hon blev lite sen :)
Snart har vi vart ihop i 1år jag å min älskling, vi bor numera
i moheda.. Har joacims son varannan vecka oxå^^
Leo är en stolt storebror till lilla Noomi!!!

Livet känns härligt men är ändå en massa saker som jag helst
skulle vilja slippa.. Har kommit på att jag har ett slag av deprission..
Får ångest å panik attacker lite då å då.. Har fått tid till en psykolog, å jag
hoppas verkligen att de kommer bli bättre...

Så nu vet ni lite iaf, ja ska försöka uppdatera lite oftare nu xD

Älskar min underbara familj <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0